Namn:
Plats: Sweden

måndag, mars 12, 2007

Dom säger dom bästa är tagna, men dom ljuger för vi finns ju kvar

Jag ger dig inte min morgon, inte min dag. Du får något så mycket bättre, du får hela jävla jag.

Att bara citera låttexter är uselt tråkigt. Men det är ju en sådan otroligt bra text. Och mitt liv är för tillfället bara fyllt av jobb och bra musik. Det är vad som håller mig uppe, gör att jag till och med ser framemot bussturen mot jobbet klockan mördartidigt fem, jag och min mp3. Och jag är konstig, för jag gillar att gå upp såhär tidigt. Jag trivs med mitt liv, det är så okomplicerat, jag gör just det jag hade planerat efter gymnasiet. Och nu har jag råd att börja spara. Jag har ett jobb där jag inte hinner tänka, tiden går fort. Och mina underbara vänner fyller hålet efter något mer spännande. Lyfter mig, och finns där. Skrattar och suckar med mig. Och just nu har jag, min mp3 och Lasse Lind ett nära förhållande. Och det räcker rätt bra. Än så länge.
Lyckas jag inbilla mig, när jag blundar, lyssnar och drömmer om att resa bort härifrån ett halvår.

2 kommentarer:

Blogger Calle sa...

grrrrrr

7:46 em  
Anonymous Anonym sa...

vi finns sannerligen kvar.

5:57 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida