Namn:
Plats: Sweden

tisdag, februari 13, 2007

"Någon gång måste du bli själv"

Kan man bli beroende av musik? Jag tror jag är det. Jag kan inte låta bli att lyssna på Säkert-skivan mindre än fem gånger om dagen. Minst. Bara, allt annat är som bajs i öronen. Och jag tröttnar aldrig. Inte på en enda låt!
Ah, jag vill inte lyssna sönder en så bra skiva! Så att jag aldrig kommer lyssna på den igen.

Imorgon är det en low point dag. Jag tycker inte om Alla hjärtans dag. Speciellt när man vet att det finns no chance in hell att man kommer få så mycket som ett sms av någon. Jag är så smart, jag tror att jag varje år lyckas vara singel den dagen. För att det är så förbannat roligt. Enda gången jag var en av de som gillade dagen sågs vi inte ens. För han var femtio mil härifrån. Då sög den dagen också.
Och vet du vad? Jag tror den kommer göra det imorgon också.
Irriterande att en vanlig dag kan kännas som ett bottennapp bara för ingen anledning alls egentligen.
Jag vill gå på date!


PS. Jag har bloggat 68 gånger här! Fyfan. Rätt mycket ändå. DS

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida